خرید بهترین روتختی عروس برای جهیزیه
نوشته شده توسط : veronikahome

روتختی عروس1

خرید جهیزیه یکی از مرسومات قدیمی در بین مردم کشورمان می باشد. در این بین افراد به دنبال تهیه بهترین کالا با جنس و زیبایی خوب هستند. خرید روتختی عروس و سایر لوازم کالای خواب از مواردی هستند که در میان زوج ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

در ادامه پیشنهاد می کنیم از محصولات کالای خواب ورونیکا دیدن کنید:

لحاف نوزادی

کاور تخت

پتو استرایپ

سرویس روتختی

ملحفه

روتختی ساده 

روتختی تک رنگ

روتختی کارشده

لحاف

کاور تخت نوجوان

هنگام مراجعه به فروشگاه ها برای خرید کالای خواب ، با دنیایی از طرح ها و رنگ ها روبه رو خواهید شد که این کار شما را برای انتخاب بسیار دشوار خواهد کرد. انتخاب روتختی برای جهیزیه نیز شما را سردرگم  خواهد کرد به همین علت قصد داریم در ادامه مطلب راه کارهای مناسبی را برای انتخاب بهترین روتختی عروس در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم.

چندین عامل در انتخاب بهترین روتختی عروس تاثیر گذار است که از جمله می توان به موارد ذیل اشاره کرد.

در مجموعه ورونیکا سعی داشتیم کالکشنی از انواع سرویس های لحاف و روتختی کلاسیک، مدرن، سنتی، به همراه حوله و اکسسوری حمام، و همچنین انواع پادری ارائه دهیم تا برای هر سلیقه ای محصولی برای ارائه داشته باشیم.

انتخاب روتختی متناسب با سایز تخت خواب

هنگامی که قصد خرید کالای خواب را داشته باشید، چندین مورد پیش روی شما قرار می گیرد که باید آن ها را در نظر بگیرید که یکی از این موارد ابعاد و سایز سرویس خواب شما نسبت به مساحت خانه می باشد. همانطور که می دانید برای یک اتق خواب کوچک نمی توانید تخت خواب بزرگی را مد نظر قرار بدهید.

برای تخت هایی در ابعاد 140 و 180 نسبت به عرض، روتختی های کمتری تولید و عرضه می شوند، به همین علت شاید نتوانید تنوعی در طرح های این ابعاد پیدا کنید. و معمولا برای تخت های دونفره عروس از ابعاد 160 نسبت به عرض تولید و عرضه می شوند که این ابعاد نیز باتوجه به سلیقه شما می تواند انتخاب شود. برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنید .





:: برچسب‌ها: کالای خواب ، روتختی ، سرویس روتختی ، خرید روتختی ، قیمت روتختی ، کاور تخت نوجوان ، سرویس کاور ، کاور تخت ، روتختی عروس ، لحاف ، لحاف کودک ، ملحفه ، خرید ملحفه ، تشک ، بالش ، کالای خواب ورونیکا ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: